look here

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts


Monday, December 21, 2009

拖鞋

为什么会说起那拖鞋的事呢?。。。我是后来听朋友说,若送拖鞋给对方,对方会很倒霉的。。。所以我就把这事给忘了。。。若你还是想要一份礼物的话。。。我会想买件外套给你。。。。。快开学了。。。我会努力学习。。希望有天我会有个机会煮好吃的给你吃。。每当想到你。。。我只知道你很特别。。。无意的回忆比想象中还要更甜美。on my experience....love will come and go easyly but what i was on you was care! a step higher than just love...but anyway lets get back to the real life and be realistic...hope u r doing good! take care!

No comments: